maanantai 24. lokakuuta 2011

Noniin, se olis sit syysloma ohi.

Olin ensin ihan innoissani et jee pääsee kouluun taas tekeen jotain mutta sittenhän kävi sillälailla et mun selästä kai revähti joku lihas tai jotain muuta ja nyt oon puoliks liikuntakyvytön.
Että ei täs midis.

Vähän ärsyttää kun ei voi tehdä kunnolla mitään, nii ajattelin sitten tulla tekeen blogia vaikken tänne mitään erikoista aikaseksi saakaan.
Eeva yritti passittaa mua terkkarille mut sinnehän en mene, ennemmin vaikka kuolen mun kipuihin ja Anniina sitten toimii täällä mun henkisenä tukena..
Jos ansku ei olis ollu siinä kun mun selkä meni nii olisin varmaan kuollu tonne pihalle mutta Onneks oli Ansku ja Matti sitten taluttamassa mua sisälle tonne penkeille lepään.
(:

Että kiitokset tästä heille, ja etenkin anskulle joka toimi mun pillerikuskina ja toi mulle vettä (:
Mutta joo, katson tuossa jos saisin tehtyä jotain edes pikkusen hyödyllistä koska koulustahan minä en lähde, mutten kyllä viitsi ihan tyhjänpanttina täälläkään istua.
Joten katsellaan sitten myöhemmin !
Mosh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti