tiistai 5. maaliskuuta 2013

American Car Show 2013 Vs, Tampere Hot Rod Rock Show ?

Mua tuijottaa häiriintyny pikkukoira joka söi just lusikasta persikkarahkaa.. Pelottaa, häiritsee kirjoittamista 0.0 
No eivaa, Sulo on just sulosin koira (: 


Tosiaan tänää oli sitten vähän lyhyempi koulupäivä, päästiin jo siin 11 pintaa, mistä syystä meidän pitää kirjoittaa blogiin kumpaan mieluummin haluis, American Car Show:hun vai Tampere Hot Rod Rock show:hun. Ei sitä varmaaan saanu mun otsikosta selville? D: 

No mutta mullahan ei ole vielä mitään mielipidettä kumpaan ja miksi haluun joten alotetaan itse teksi muilla jutuilla 8) 

Eli siis. Mun idea evättiin porschen suhteen. Harmitti, mutta tietysti me tehdään se omistajan tahtojen mukaisesti. Kyllä nyt mun mielestä olis ollu siistii ajaa sähkönsinisellä Porschella jonka kyljes komeilee KISS-Bändin miesten pärstäkertoimet 8) Mutta minä olen minä, tuunaan oman autoni sit joskus niin x)

Oon nyt ollu Tarun, Maijan ja Aurin kanssa siellä kammiossa kynäruiskuilemassa kuluneen... kuukaudenn ? Oikeesti välillä mietin et mitä helvettiä mä teen siellä enää ku jo tiedetään ettei se Porsche tarvii kynäruiskumaalauksia D: Tosin on se ollu sinällää hyvää harjotusta, kuitenki maalataan sinne messualueelle uuteen konepeittoon jotain hienoja kuvia.. Juha, kun sä luet tän nii pistä muistiin et sun pitää hakee se konepeitto huomen !!! : D 
Se räjähti... D: Ainesuutin oli liian löysällä ja räjäytti maalit käsille.. :D


My first trueflames! Jei :3

Taru on tosiaan ollut nyt viimesen.... kuukauden (?) ja vähän kai kauemminki opastamassa meitä kynäruiskuilla maalaamisessa samalla kun on maalannut oman asiakkaansa tankkia koulussa (-:
Alotettiin trueflamesien maalauksella, ja onnistuin aika hyvin siihen nähden että se oli ensimmäinen kynäruiskumaalaus mulla koskaan 8) Olen tyytyväinen. 

Ja tässä... Aloitin..

Ja tässä lopetin 8) Sen nimi on Herra Pepsodent 8) 
Taru jeesi mua ton tikrun maalauksen kanssa ♥


 Okei, mutta palataanpa takaisin alkuperäiseen aiheeseen, eli messut.
Haluisin ehkä mieluummin American Car Show:hun, en tiiä miks :D Se vaan on kiinnostavampi :'D
Mutta järjellä ajateltuna se Tampere saattais kuulostaa fiksummalta. Tässä on kuitenki enää kolmisen viikkoo aikaa tehä sitä porschee ja musta jotenki tosi kovasti tuntuu ettei me saada sitä valmiiks American Car Show.hun.. Ellei aleta puurtaan ihan saatanasti. Mua häirittee et oon tuol kammios vaan piirtämäs ja maalaamas ku vois olla hallin puolella tekemäs jotain aidosti hyödyllistä. Vaikka aletaan maalaan jotain nyt siihen konepeittoon et saadaan se messuille näytettäväks ja kunhan se nyt saatais ostettua eka.. :D

American Car Show olis paljon mieluisampi mutta kaarran ehkä enemmän sinne Tampere Hot Rod Rock Show:hun kuitenki. Aika ei välttämättä anna myöten ACS:ään


Tämä tässä kiitos tältä erää, Juhalle terveisiä etten tule huomenna kouluun, koska asioita Tampereen suunnalla. Kiitän ja kuittaan tältä erää, luultavasti päivittelen taas messujen jälkee tai just ennen niitä... 8) oon laiska.

@Ernesti

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. voitais me päästäkki ACS:sään jos kaikki osallistuis ja jättäis turhat näperrykset ja keskittyis siihen pääasiaan eli autot kuntoon. niitähän sinne mennään esittelemään pääasiassa :)

    VastaaPoista