perjantai 6. syyskuuta 2013

Heipyli.

Mä lupasin niitä jokakertasii kuvii.. 

Hehe, arvatkaapa löydänkö piuhaa. Voisin jännästi tunkee ne kännykän kautta FB keskusteluu ja tallentaa sieltä koneelle. Koska mä haluan ne kuvat tänne. Kamalan vaikeeta, se piuha vaan ei meinaa pysyä tallessa. ._. huoh..

Mutta asiasta kattilaan ja kattilankanteen.
Meillä oli tänää se kauan kaivattu kynäruiskukammion siivouspäivä! Nappasin kahvitauon jälkee kolme vapaaehtosta ykköstä jotka oli halukkaita siivoo. Saatiin se kontti onneks pois siitä oven edestä nii päästii ihan tyhjentää koko koppero. Ärsytti ku se oli iha ryönänen :D 

Olin ajatellu et sen siivoomises menis paljo kauemmin, mut sain taas jälleen kerran yllättyy positiivisesti, ykkösten alkaessa pakertaa ihan urakalla niide roinien kanssa (: Mietittii siinä et olis pitäny ottaa ennen ja jälkeen kuva... Ja melkee otettiinki, osittain siivottu mut silti roinane :D Mä vaan mietin et minä ihmee roskavarastona sitä oltiin oikein pidetty ku siel oli jos vaikka mitä tynnyreitä ja purkkei ja purnukoita ja ihan niinku kaikkee.. Ruokataukoon mennessä oltiin saatu _kaikki_ tavarat ja vielä ritilätki sieltä pois (: Olin ihan positiivisesti yllättyny! eli mitä siihen meni... 1½ tuntii (: Mä odotin jotain kolmee päivää.... ,__, Mulla ei ollu kauheita vaikeuksia päättää ketkä pääsee mukaan siihe Jarin pitämään kynäruiskumaalaus-kurssii mitä se pitää niille joillekki aikkareille :D eheh. mutta katotaanpas silti vielä tarkemmin maanantaina (: 
Mun olis pitäny päästä jo ruokatauolta suoraa pois koulusta mut jäin sinne sitten vielä tunniks, vaikka se loppuaika oliki vähä turhaa näpertämistä ku mitään ei enää siin oikee saatu tehtyy.. 

Millan kanssa käytiin hakee Pintyn mp-puolelta rakennnusmuovia, mitkä sitten tungetaan sinne niiden ärsyttävien ritilöiden alle, ettei niitä tarvii lähtee nostelee joka kerta kun joku osa tippuu pöydältä tai sormista alas... Mun suunnittelema miljoona-eri-johto-yhteen-jotta-imuri-ylttää-kammioon- suunnitelma ei oikein toiminu... Siin tarpeeks lähellä ei ollu katosta roikkuvaa imuria että yksi johto olis riittäny, niin päätinpäs sitten teippailla ja yhdistellä niitä yhdeks pitkäks letkuks et saatais imuroituu se alataso, mutta sitten tuli vastaan asia nimeltä Ongelma. Imuteho ei riittäny. Se letku meni tukkoo yhestä pikkusesta teippitollosta. .__. oho.

 Mä en sitten enää jaksanu edes yrittää keksii siihen mitään patenttii ja koska Jari oli paraikaa rääkymässä muille ykkösille että "kotiin, hus!" niin sanoin samalla "omalle ryhmälleni" siinä että kotiin saa lähtee jos haluaa :D huomioikaa toi, saa lähtee.. :DD Ja kaikkiha lähti, mun omaki kyyti saapu about 20min sen jälkee 8)

Maanataina pitäis sitten imuroida se alataso, tunkee muovit siihe välipalkkien päälle ja sit laittaa ritilät, sen jälkee alkaa suunnittelee hyllyköitä seinille, koska ehkä veemäisintä siinä on se ku siellä on 3 semmost pyörähyllyteline juttua ja kaks suht isoo pöytää etkä missään mahu kulkee ja liikkuu :DD Olis joku tavaroiden säilytysmesta jees... Ja mietin sen kaapin siirtämistä siitä käytävältä sinne kammioon, siellä muutenki säilytetään straippaus ja kynäruiskutarvikkeita, sinnehän se sopis (: 

Mutta näitä suunnitellaan vasta maanantaina, minä alotan viikonlopun vieton ja menen kohta unten maille. Ne kuvat jäi, taas. Se piuha on mystisesti kadonnu enkä tosiaa ala toteuttaa mun facebook-keskustelun-kautta-kuvien-siirto-koneelle- ideaa.. . liian vaativaa mun viikonloppu-aivotoiminnalle.

Kiitän ja kuittaan, toivottavasti tykkäätte. Unosia immeiset (: 




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti