keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Syysväsymys ja kynäruiskut..

No mutta hei vaan taas kaikille, tänään ei oo mun päivä. Tai oikeestaan ei oo mun viikko. Piti tulla E-rakennuksen aulaan penkeille istuskeleen ja kirjottaa blogii ku meni hermot... Mun piti alunalkaen kirjoittaa eräästä toisesta asiasta muttaa koska nakki ja perunamuusi niin en nyt kirjota siitä. Oon siis kynäruiskumaalannu koko viime viikon, ja tän alkuviikon. Oikeestaa oon viimeset kolme viikkoo touhunnu kynäruiskujen parissa. Mulla on siis pikku projekti mitä työstän tässä ja mistä mun piti kirjottaa mut se nyt jää. Kyllä siitä vielä kuuluu 8') Tosiaan Jari pisti mut kirjottaan kynäruiskujen huollosta ja jostain ihme numerojärjestelmäjutusta josta en tajunnu eilen hölkäsen pöläystä.... Mulla on siis ton mun rooojektin kans menny hermot varmaa 874663883785905825248940 kertaa. Käytiin sit eilen hakeen Jarin kanssa raamareilta lisää varaosia kynäruiskuihin ja samalla ostettiin MP-puolella olevalle opettajalle Eevalle samalla kaks uutta ruiskua, kun tosiaan ne Eevan ruiskut vähän niinkun otti ja katos tonne meidän halliin... Kesälomaa ennen olin vielä huoltanu ne ruiskut ja jätin ne syrjään ja sanoin Jasmiinalle (lukekaa; Jarille) että ottaa ne ruiskut talteen. :D on se vaan vaikeeta. Mä taas katosin alkuperäsestä aiheesta kokonaa. Niin oltiin siellä raamareille eilen ja siinä tuli puhetta näistä ruiskuista ja siitä jostain numerojärjestelmäjutusta. On ruisku ykköstä ja ruisku kakkosta ja kolmosta... Sit niille on jossain yhteydessä vielä lisääki numeroita ja eri merkityksiä ja äääääföksrjgköfsjgöjmd emmä ymmärrä enkä jassa miettiäkkää. Tänään mulla kävi sitten sellainen hauska juttu nimeltä tyylikäs källi... Okei en mä tiiä. Ensimmäisen kerran onnistuin katkaseen ainesuuttimen kynäruiskun sisään. Siis mulle ei ollu koskaan käyny niin. Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Onneks ostettiin eilen uusia ainesuuttimia pari kappaletta.. Jari osti just pari uutta kynäruiskua ja musta tuntuu et neki on kohta sökönä. Olin taas vaihteeks tuutoroimassa niitä muutamaa aikkaria jotka oli sen 2 päivää täällä erikoismaalaamassa, ja muutama meidän hallin ykkösluokan aikkareista oli siinä mukana. Toinen niistä uusista ruiskuista sylkee maalit koko ajan rungon kautta pihalle ja nyt mä tosiaan katkasin toisesta uudesta ainesuuttimen. Jenni ja minä pestiin se sylkevä ruisku varmaa yhteensä jonku 10 kertaa läpikotasin.. Jari osti eilen onneks siihenkin sen.... Sensen.. *ajatuskatko, juoksee halliin tarkistamaan -->* tiivisteen ettei se sitten kuse niitä maalei enää. Tänään täytys sit vielä mennä huoltaan se kokonaan. Toivotaan että se sitten toimii C: Nyt koska mun pää lyö tyhjää enkä mä muista enää puoliakaa kaikesta siitä mistä mun piti kirjottaa niin painun kahvitauolle (eli nousen tästä, kävelen 2 metrii kahviautomaatille ja kävelen tähän takas) jaaa sit meen jatkaan mun salaista projektia 8') Mulla on joku syysväsymys ja voisin vaan nukkua... Ei tästä tu mitään, guudpai evripadi ja sillee ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti